26. dubna 2015

FREEMAN MINT & LEMON CLAY MASK

Krásnou neděli vám všem přeji,
dnes tu pro vás mám opět skin care článek, ale tentokrát na masku od značky Freeman. Freeman značka, pokud ještě nevíte, je jedna z mála značek v drogerii, která svou kosmetiku netestuje na zvířatech a je vegan, neobsahuje parabeny a tudíž to z ní dělá velmi kvalitní kosmetiku. Před touhle citronovou maskou jsem vám už i na blogu ukazovala jahodovou a okurkovou masku, které jsem zkoušela, a zamilovala se do nich. Už tenkrát jsem vám říkala, že si určitě pořídím jinou masku a hodlám vyzkoušet všechy varianty :D. Tentokrát jsem vyzkoušela tuhle masku pro mastnou pleť.. a jak obstála? :) To se dozvíte v článku. 

Balení není nic extra zajímavého, je to normální běžná tuba, která nijak zvlášť na první pohled nevyniká. Na obrázku vidíte mátu a citron a balení je žluté, což považuju jako za fajn sladěné balení, navíc maska má takovou zelenou barvu, takže se dokonce i produkt hodí k balení :D.

Tahle maska se zaměřuje na mastnou a problematickou pleť, takže pokud máte třeba mastnou T- zónu (nebo čelo, jako já) tak masku doporučuji aplikovat jen na tyto místa. Maska obsahuje mátu a citrón, a tato kombinace by měla zklidňovat problematickou pleť, měla by se méně mastit pleť a měla by hlavně zmenšovat rozšířené póry. Strašně se mi líbí vůně téhle masky, opravdu tam je cítit máta i citrón a působí to hrozně svěže. Člověk by si myslel, že to voní jak sprej na záchod, ale opravdu ne, je to velmi příjemná a nepříliš vtíravá vůně. 

Výsledky používání jsou vidět prakticky ihned. Ačkoliv jsem byla docela překvapená, když mi po prvním použití pleť úplně zrudla, bála jsem se, že mi naskočí vyrážka, nebo nějaká alergická reakce, ale nakonec všechno bylo v pořádku, pleť pouze 1x takhle reagovala a stále to nechápu, ale možná to bylo tím, že pleť jsem před tím čistila peelingem. Když masku smyjete, pleť je nádherně naplá, taková jemňounká a totálně čistá, jakože vážně už od pohledu je vidět, že plte je vyčištěná. 

Hodnocení : 5/5
K zakoupení na dekorativka.cz
Masku všem doporučuji, je hodně super, skvěle vyčistí pleť, opravdu je to vidět, že mastná pleť už není mastná buď vůbec nebo o dost méně, což já považuji za skvělý výkon, protože v létě se mi pleť určitě bude mastit více a bude třeba tomu nějak předcházet - touhle maskou. Zkrátka, masku vám opravdu doporučuji, alespoň jí omrkněte, třeba se vám zalíbí a třeba jí budete milovat jako já.

Používáte masky na pleť? 

10 komentářů:

  1. Používám masky na pleť, zrovna teď mám z Yves Rocher a další v řade je z avonu, ale po maskách od freemanu celkem často pokukuju, tady ta mě teda hodně zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omrkni jí! :) jinak masky od YR jsou boží, taky jsem je měla a byla jsem hrozně spokojená :)

      Vymazat
  2. Diky za tip asi na ni mrknu.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, jen bych pro sebe asi zvolila jinou vůni. :-)
    giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tahle je krásně svěží.. :) ale chápu, každý má jiné preference :)

      Vymazat
  4. Občas si masku na pleť dám. Mám stále rovnakú od dermacolu a nejak neplánujem meniť. Príď sa pozrieť na môj blog, je tam súťaž o knihu TheBookLady

    OdpovědětVymazat
  5. Tak na tuto se asi mrknu, já používám jen takové z Rossmanu a od Baley. :)
    giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, mějte se krásně ♡
Můžete mě kontaktovat také na emailu nikolamills@email.cz ♡

Copyright © 2016 Nikola Mills , Blogger